❤ Tell me you are mine. I'll be yours through all the years, till the end of time.
(告訴我你是我的。我會永遠屬於你,直到時間盡頭。)

❤ The only present love demands is love.
(愛需要的唯一禮物,就是愛。)

❤ Your kiss still burns on my lips, everyday of mine is so beautiful.
(你的吻還在我的唇上發燙,我的日子多麼美妙。)
arrow
arrow
    全站熱搜

    愛情烏托邦 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()